Deutsch
43'137 Lager-Produkte im Sortiment
Handgeprüfte Artikel
Bis zu 80% günstiger als Neu
Viele Raritäten für Sammler
Zurück zur Übersicht
Navigation: Bücher Marketing Research - An Applied Orientation

Marketing Research - An Applied Orientation

4.3 Sterne | 31 Bewertungen

Beschreibung zum Buch

Appropriate for both undergraduate and graduate courses in Marketing Research, this text presents a comprehensive look at both the principles and practices of marketing research with balanced coverage of qualitative and quantitative material. Written from the perspective of marketing research users, the Third Edition reflects current trends in international marketing, ethics, and the continuing integration of technology. It strives to build on the success of previous editions by being even more current, contemporary, illustrative and user-friendly.

Informationen zum Produkt

  • Format Gebundene Ausgabe
  • Label Prentice Hall
  • Autor Naresh K. Malhotra
  • Sprache Englisch
  • Anzahl Seiten 897
  • Erschienen am 24. Juli 1998
  • EAN 9780130830449

Neue Bücher im Lager in «Bücher»

Gefässkeramik

  • Manfred Hundertmark
  • Taschenbuch
Sofort lieferbar